Diensten

Veel ondernemers hebben het veel te druk en worden opgeslokt door alle administratieve en operationele rompslomp waar ze met hun bedrijf mee te maken hebben. Ze komen tijd tekort om zich te focussen op hun “echte” werk, hetgeen wat ze echt leuk vinden om te doen en waarvoor ze hun bedrijf ooit gestart zijn.

Door als Virtueel Assistent taken uit handen te nemen zorg ik voor meer rust, overzicht en tijd zodat de ondernemer zich meer kan focussen op zijn kerntaken en de groei van zijn of haar bedrijf.

Herken jij jezelf hierin en ben jij een ondernemer die veel te druk is? Het overzicht kwijt is en geen idee heeft wat voor aanvragen er allemaal nog in de mailbox zitten? Nog 20 offertes op zijn “to-do-list” heeft (of helemaal geen to-do-list heeft😊), zijn agendaplanning voor komende week nog rond moet maken, dat evenement van komende maand nog moet organiseren? Die zakenreis? (om zomaar even wat te noemen)

Neem dan snel een kijkje hieronder!

Deze werkzaamheden kunnen per ondernemer verschillen en gaan in gezamenlijk overleg.

Om een indruk te geven hierbij een overzicht met wat voorbeelden van werkzaamheden die ik uit handen kan nemen: